From inclusive practices to personal strategies : teachers and students designing together for digitally supported science learning
From inclusive practices to personal strategies : teachers and students designing together for digitally supported science learning
Tallennettuna:
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (82 sivua) : kuvitettu |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
eng fin |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa. |
Julkaisija |
Helsinki :
University of Helsinki,
2020.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, kasvatustieteellinen tiedekunta, 2020 |
Sarja | Kasvatustieteellisiä tutkimuksia, ISSN 2489-2297; 76. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Painettu |
978-951-51-6060-7 |
ISBN |
978-951-51-6061-4 PDF |
Pääsy | Aineisto on vapaasti saatavissa |
Hae kokoteksti |