Towards learner-driven science teacher education for sustainability
Towards learner-driven science teacher education for sustainability
Tallennettuna:
Ulkoasu |
63 sivua, 91 sivua useina numerointijaksoina, 2 numeroimatonta sivua ; 25 cm |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. |
Julkaisija |
Helsinki :
University of Helsinki,
2019.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta, 2019 |
Sarja | Kemian opettajankoulutusyksikön väitöskirjat, ISSN 1799-1498 |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | Helsinki : Unigrafia |
Lisätiedot | Jaana Herranen |
Verkkoaineisto (yhteenveto-osa) |
978-951-51-5612-9 |
ISBN |
978-951-51-5611-2 nidottu |
Hae kokoteksti |