Towards learner-driven science teacher education for sustainability
Towards learner-driven science teacher education for sustainability
Sparad:
Fysisk beskrivning |
63 sivua, 91 sivua useina numerointijaksoina, 2 numeroimatonta sivua ; 25 cm |
---|---|
Språk |
engelska |
Originalverkets språk |
engelska |
Språk i abstract |
finska |
Beskrivning |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. |
Förlag |
Helsinki :
University of Helsinki,
2019.
|
Lärdomsprov | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta, 2019 |
Serie | Kemian opettajankoulutusyksikön väitöskirjat, ISSN 1799-1498 |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Tillverkare | Helsinki : Unigrafia |
Mer information | Jaana Herranen |
Verkkoaineisto (yhteenveto-osa) |
978-951-51-5612-9 |
ISBN |
978-951-51-5611-2 nidottu |
Hämta fulltext |