Inclusive early childhood education and the role of peer interaction : Brazil and Finland in dialogue
Inclusive early childhood education and the role of peer interaction : Brazil and Finland in dialogue
Tallennettuna:
Ulkoasu |
162, 28, 16 sivua : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. |
Julkaisija |
Tampere :
Tampere University Press,
2018.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Tampereen yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, 2018 |
Sarja | Acta Universitatis Tamperensis, ISSN 1455-1616; 2430. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | Tampere : Suomen Yliopistopaino Oy - Juvenes Print |
Lisätiedot | Juliene Madureira Ferreira |
Verkkoaineisto (PDF) |
9789520308841 |
ISBN |
978-952-03-0883-4 nidottu |
Hae kokoteksti |