Pre-service teachers and guided inquiry-based science teaching with simulations
Pre-service teachers and guided inquiry-based science teaching with simulations
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
86 sivua, 47 sivua useina numerointijaksoina, 25 numeroimatonta sivua : kuvitettu ; 25 cm |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
University of Jyväskylä,
2017.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, kasvatustiede, 2017 |
Sarja | Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625; 591. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Metodologia | |
Valmistaja | Jyväskylä : Jyväskylä University Printing House |
Lisätiedot | Antti Lehtinen |
Verkkoaineisto (PDF) |
978-951-39-7182-3 |
ISBN |
978-951-39-7181-6 nidottu |
Hae kokoteksti |