Ympäristö ylittää oppiainerajat : arvolatautuneisuus ja monialaisuus koulun ympäristöopetuksen haasteina
Ympäristö ylittää oppiainerajat : arvolatautuneisuus ja monialaisuus koulun ympäristöopetuksen haasteina
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Muut nimekkeet |
Arvolatautuneisuus ja monialaisuus koulun ympäristöopetuksen haasteina |
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (107 sivua) : kuvitettu |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Huomautukset |
Julkaisussa virheellisesti ISSN-tunnus 1236-3820. Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa. Helsingin yliopisto, bio- ja ympäristötieteellinen tiedekunta, ympäristötieteiden laitos. |
Julkaisija |
Helsinki :
Helsingin yliopisto,
2018.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, ympäristötieteiden laitos |
Sarja | Environmentalica Fennica, ISSN 1236-3820; 34 |
Luokitus | |
Aiheet | |
Metodologia | |
Lisätiedot | Essi Aarnio-Linnanvuori |
Painettu |
978-951-51-3835-4 |
ISBN |
978-951-51-3836-1 PDF |
Pääsy | Aineisto on vapaasti saatavissa |
Hae kokoteksti |