Policy-practice gap in participation of students with disabilities in Ethiopia's formal vocational education programme
Policy-practice gap in participation of students with disabilities in Ethiopia's formal vocational education programme
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (107 sivua) Julkaistu myös painettuna |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
University of Jyväskylä,
2017.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, erityispedagogiikka, 2017 |
Sarja | Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625; 578. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Abebe Yehualawork Malle |
Painettu |
978-951-39-6966-0 |
ISBN |
978-951-39-6967-7 PDF |
Pääsy | Aineisto on käytettävissä vapaakappaletyöasemilla |
Käyttöehdot | Aineisto on käytettävissä tutkimus- ja muihin tarkoituksiin;
Laki kulttuuriaineistojen tallettamisesta ja säilyttämisestä
|
Hae kokoteksti |