Primary student teachers' climate change conceptualization and implementation on inquiry-based and communicative science teaching : a design research
Primary student teachers' climate change conceptualization and implementation on inquiry-based and communicative science teaching : a design research
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
79 sivua, 75 sivua useina numerointijaksoina : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
University of Jyväskylä,
2016.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede, 2016 |
Sarja | Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625; 555. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | Jyväskylä : Jyväskylä University Printing House |
Lisätiedot | Ilkka Ratinen |
Verkkoaineisto (PDF) |
978-951-39-6667-6 |
ISBN |
978-951-39-6666-9 nidottu |
Hae kokoteksti |