Socially shared metacognitive regulation during collaborative learning processes in student dyads and small groups
Socially shared metacognitive regulation during collaborative learning processes in student dyads and small groups
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (74 sivua) Julkaistu myös painettuna |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa. |
Julkaisija |
Turku :
University of Turku,
2015.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Turun yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, 2015 |
Sarja | Turun yliopiston julkaisuja, Sarja B, Humaniora, ISSN 2343-3191; osa 407. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Tuike Iiskala |
Painettu |
978-951-29-6258-7 |
ISBN |
978-951-29-6259-4 PDF |
Hae kokoteksti |