Socially shared metacognitive regulation during collaborative learning processes in student dyads and small groups
Socially shared metacognitive regulation during collaborative learning processes in student dyads and small groups
Sparad:
Genre | |
---|---|
Fysisk beskrivning |
176 sivua : kuvitettu ; 25 cm Yhteenveto-osa julkaistu myös verkkoaineistona |
Språk |
engelska |
Originalverkets språk |
engelska |
Språk i abstract |
finska |
Beskrivning |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. |
Förlag |
Turku :
University of Turku,
2015.
|
Lärdomsprov | Väitöskirja : Turun yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, 2015 |
Serie | Turun yliopiston julkaisuja, Sarja B, Humaniora, ISSN 0082-6987; osa 407. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Tillverkare | Turku : Painosalama Oy |
Mer information | Tuike Iiskala |
Verkkoaineisto (yhteenveto-osa, PDF) |
978-951-29-6259-4 |
ISBN |
978-951-29-6258-7 nidottu |
Hämta fulltext |