Response to computer-assisted intervention in children most at risk for mathematics difficulties
Response to computer-assisted intervention in children most at risk for mathematics difficulties
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (172 sivua) Julkaistu myös painettuna |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Julkaisija |
Jyväskylä :
University of Jyväskylä,
2015.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteellinen tiedekunta, erityispedagogiikka, 2015 |
Sarja | Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625; 543. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Jonna Salminen |
Painettu |
978-951-39-6431-3 |
ISBN |
978-951-39-6432-0 PDF |
Hae kokoteksti |