Response to computer-assisted intervention in children most at risk for mathematics difficulties
Response to computer-assisted intervention in children most at risk for mathematics difficulties
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
84, [72] sivua : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
University of Jyväskylä,
2015
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteellinen tiedekunta, erityispedagogiikka, 2015 |
Sarja | Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625; 543. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Jyväskylä : Jyväskylä University Printing House) |
Lisätiedot | Jonna Salminen |
Verkkoaineisto (PDF) |
978-951-39-6432-0 |
ISBN |
978-951-39-6431-3 nidottu |
Hae kokoteksti |