Dysleksiariski oppimisen haasteena : fonologisen tietoisuuden interventio ja lukemaan oppiminen
Dysleksiariski oppimisen haasteena : fonologisen tietoisuuden interventio ja lukemaan oppiminen
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Muut nimekkeet |
Fonologisen tietoisuuden interventio ja lukemaan oppiminen |
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (156 s.) Julkaistu myös painettuna |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Huomautukset |
Jyväskylä longitudinal study of dyslexia. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
2010.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, psykologia |
Sarja | Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625; 404. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Ritva Ketonen |
Painettu |
978-951-39-4113-0 |
Järjestelmävaatimukset |
World Wide Web |
ISBN |
978-951-39-5109-2 PDF |
Hae kokoteksti |