Holistic and inquiry-based education for sustainable development in chemistry
Holistic and inquiry-based education for sustainable development in chemistry
Sparad:
Genre | |
---|---|
Fysisk beskrivning |
77, [81] sivua : kuvitettu ; 25 cm Yhteenveto-osa julkaistu myös verkkoaineistona |
Språk |
engelska |
Språk i abstract |
finska |
Beskrivning |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. Nimiösivulla myös: Laboratory of Polymer Chemistry, Department of Chemistry, University of Helsinki, Finland. |
Förlag |
Helsinki :
University of Helsinki,
2015
|
Lärdomsprov | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, kemian laitos, 2015 |
Serie | Kemian opettajankoulutusyksikön väitöskirjat, ISSN 1799-1498; 5. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Metodik | |
Tillverkare | (Helsinki : Unigrafia) |
Mer information | Marianne Juntunen |
Verkkoaineisto (yhteenveto-osa, PDF) |
9789515112316 |
ISBN |
978-951-51-1230-9 nidottu |
Hämta fulltext |