Holistic and inquiry-based education for sustainable development in chemistry
Holistic and inquiry-based education for sustainable development in chemistry
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
77, [81] sivua : kuvitettu ; 25 cm Yhteenveto-osa julkaistu myös verkkoaineistona |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. Nimiösivulla myös: Laboratory of Polymer Chemistry, Department of Chemistry, University of Helsinki, Finland. |
Julkaisija |
Helsinki :
University of Helsinki,
2015
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin yliopisto, kemian laitos, 2015 |
Sarja | Kemian opettajankoulutusyksikön väitöskirjat, ISSN 1799-1498; 5. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Metodologia | |
Valmistaja | (Helsinki : Unigrafia) |
Lisätiedot | Marianne Juntunen |
Verkkoaineisto (yhteenveto-osa, PDF) |
9789515112316 |
ISBN |
978-951-51-1230-9 nidottu |
Hae kokoteksti |