Influence of grade one Zambian teachers and GraphoGame on initial literacy acquisition : Lusaka district
Influence of grade one Zambian teachers and GraphoGame on initial literacy acquisition : Lusaka district
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Muut nimekkeet |
Lusaka district |
Ulkoasu |
178, [3] sivua : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Julkaisija |
Jyväskylä :
University of Jyväskylä,
2014
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, psykologia, 2014 |
Sarja | Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625; 503. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Jyväskylä : Jyväskylä University Printing House). |
Lisätiedot | Jacqueline Jere-Folotiya |
Verkkoaineisto |
9789513958015 |
ISBN |
978-951-39-5800-8 nidottu |
Hae kokoteksti |