Merkityksellisen ohjaus- ja vuorovaikutussuhteen olemus lastentarhanopettajakoulutuksen ohjatussa harjoittelussa
Merkityksellisen ohjaus- ja vuorovaikutussuhteen olemus lastentarhanopettajakoulutuksen ohjatussa harjoittelussa
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
205 sivua : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
2014
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, varhaiskasvatus, 2014 |
Sarja | Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625; 504. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Jyväskylä : Jyväskylä University Printing House). |
Lisätiedot | Tarja Liinamaa |
Verkkoaineisto (PDF) |
978-951-39-5807-7 |
ISBN |
978-951-39-5806-0 nidottu |
Hae kokoteksti |