Opettajan ohjauksen ja vuorovaikutuksen antaman tuen merkitys oppilaiden rakentaessa mallia magnetismista
Opettajan ohjauksen ja vuorovaikutuksen antaman tuen merkitys oppilaiden rakentaessa mallia magnetismista
Sparad:
Genre | |
---|---|
Fysisk beskrivning |
221 sivua : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
Språk |
finska |
Originalverkets språk |
finska |
Språk i abstract |
engelska |
Förlag |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
2013
|
Lärdomsprov | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto |
Serie | Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625; 476. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Tillverkare | (Jyväskylä : Jyväskylä University Printing House) |
Mer information | Sari Harmoinen |
Verkkoaineisto |
978-951-39-5296-9 |
ISBN |
978-951-39-5295-2 nidottu |
Hämta fulltext |