Opettajan ohjauksen ja vuorovaikutuksen antaman tuen merkitys oppilaiden rakentaessa mallia magnetismista
Opettajan ohjauksen ja vuorovaikutuksen antaman tuen merkitys oppilaiden rakentaessa mallia magnetismista
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
221 sivua : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
2013
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto |
Sarja | Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625; 476. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Jyväskylä : Jyväskylä University Printing House) |
Lisätiedot | Sari Harmoinen |
Verkkoaineisto |
978-951-39-5296-9 |
ISBN |
978-951-39-5295-2 nidottu |
Hae kokoteksti |