Opettajan ohjauksen ja vuorovaikutuksen antaman tuen merkitys oppilaiden rakentaessa mallia magnetismista
Opettajan ohjauksen ja vuorovaikutuksen antaman tuen merkitys oppilaiden rakentaessa mallia magnetismista
Saved in:
Genre | |
---|---|
Physical Description |
221 sivua : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
Language |
Finnish |
Language of Original Work |
Finnish |
Language of Abstract |
English |
Published |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
2013
|
Dissertation Note | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto |
Series | Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625; 476. |
Classification | |
Subjects | |
Manufacturer | (Jyväskylä : Jyväskylä University Printing House) |
Additional Information | Sari Harmoinen |
Verkkoaineisto |
978-951-39-5296-9 |
ISBN |
978-951-39-5295-2 nidottu |
Get full text |