Competitive advantage through corporate social responsibility : how corporate social responsibility can give the professional service provider a competitive edge : self-assessment work book : 21 probing questions and contrasting pairs of examples
Finna-arvio
Competitive advantage through corporate social responsibility : how corporate social responsibility can give the professional service provider a competitive edge : self-assessment work book : 21 probing questions and contrasting pairs of examples
Tallennettuna:
Muut nimekkeet |
Competitive advantage through corporate social responsibility - 2013 |
---|---|
Ulkoasu |
88 s. : kuvitettu ; 21 cm Digitaalinen jäljenne ; Käytettävissä vapaakappalekirjastoissa Digitaalinen jäljenne ; käytettävissä vapaakappalekirjastoissa Julkaistu myös e-kirjana 978-952-228-572-0 |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Huomautukset |
Julkaistu myös suomeksi nimellä Miten luoda yhteiskuntavastuusta asiantuntijan kilpailuetu. EFQM 2013 |
Julkaisija |
[Turku] :
Benchmarking,
2012
|
Sarja | Entrepreneurship series CMP |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Vantaa : Hansaprint) |
Lisätiedot | Kari Tuominen ; [illustrations: Lasse Malmberg] |
ISBN |
978-952-228-568-3 nidottu |
Hae kokoteksti |