Dysleksiariski oppimisen haasteena : fonologisen tietoisuuden interventio ja lukemaan oppiminen
Dysleksiariski oppimisen haasteena : fonologisen tietoisuuden interventio ja lukemaan oppiminen
Tallennettuna:
Muut nimekkeet |
Fonologisen tietoisuuden interventio ja lukemaan oppiminen |
---|---|
Ulkoasu |
138 s. : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
2010
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto |
Sarja | Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625; 404. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Jyväskylä : Jyväskylä University Printing House) |
Lisätiedot | Ritva Ketonen |
Verkkoaineisto |
978-951-39-5109-2 |
ISBN |
978-951-39-4113-0 nidottu |
Kontrolloimaton nimeke |
Jyväskylä longitudinal study of dyslexia |
Hae kokoteksti |