Henkilötietojen hyödyntäminen markkinoinnissa kuluttajien tulkitsemana : diskurssianalyyttinen tutkimus kuluttajan tietosuojasta
Henkilötietojen hyödyntäminen markkinoinnissa kuluttajien tulkitsemana : diskurssianalyyttinen tutkimus kuluttajan tietosuojasta
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
168 sivua : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Julkaisija |
[Helsinki] :
Helsingin kauppakorkeakoulu,
2009
|
Opinnäyte | Väitöskirja Helsingin kauppakorkeakoulu |
Sarja | Acta Universitatis oeconomicae Helsingiensis, A, ISSN 1237-556X; 354. |
Luokitus |
Markkinointi. Myynti. Jakelu. Tukkukauppa (udkf 658.8) Kuluttajapolitiikka. Kuluttajansuoja. Kuluttajaneuvonta. Kuluttajakäyttäytyminen (udkf 366) Julkisoikeus. Valtio-oikeus. Valtiosääntöoikeus. Perusoikeudet. Kansalaisoikeudet. Ihmisoikeudet (udkf 342) Markkinointi. Kauppa (ykl 69.3) Kuluttajapolitiikka (ykl 37.8) Julkis- ja hallinto-oikeus (ykl 33.2) |
Aiheet | |
Valmistaja | ([Helsinki] : HSE Print) |
Lisätiedot | Mirella Lähteenmäki |
Verkkoaineisto (PDF) |
978-952-488-352-8 |
ISBN |
978-952-488-351-1 nidottu |
Hae kokoteksti |