Miksi kuluttaja ostaa valmisruokaa? : valmisruokien valintaan vaikuttavat tekijät eri kuluttajaryhmissä
Finna-arvio
Miksi kuluttaja ostaa valmisruokaa? : valmisruokien valintaan vaikuttavat tekijät eri kuluttajaryhmissä
Tallennettuna:
Muut nimekkeet |
Valmisruokien valintaan vaikuttavat tekijät eri kuluttajaryhmissä |
---|---|
Ulkoasu |
96 sivua : kuvitettu ; 30 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Julkaisija |
[Jokioinen] : Helsinki :
Maa- ja elintarviketalouden tutkimuskeskus ; MTT taloustutkimus [jakaja],
2009
|
Sarja | MTT:n selvityksiä, ISSN 1458-509X; 174. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | ([Turku] : Hansaprint) |
Lisätiedot | Terri Kupiainen ja Eeva Järvinen |
Verkkoaineisto |
978-952-487-234-8 |
ISBN |
978-952-487-233-1 nidottu |
Hae kokoteksti |