Teenagers' brand relationships in daily life : a qualitative study of brand meanings and their motivational ground among teenagers in Helsinki and London metropolitan areas
Teenagers' brand relationships in daily life : a qualitative study of brand meanings and their motivational ground among teenagers in Helsinki and London metropolitan areas
Tallennettuna:
Ulkoasu |
163 sivua : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Julkaisija |
[Turku] :
Turku School of Economics : KY-Dealing [jakaja],
2009
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Turun kauppakorkeakoulu |
Sarja | Turun kauppakorkeakoulun julkaisuja, Sarja A, ISSN 0357-4652; 4:2009. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Turku : Uniprint) |
Lisätiedot | Samil Aledin |
Verkkoaineisto |
978-951-564-986-7 |
ISBN |
978-951-564-985-0 nidottu |
Hae kokoteksti |