The problem of equivalence in translating texts in international reading literacy studies : a text analytic study of three English and Finnish texts used in the PISA 2000 reading texts
The problem of equivalence in translating texts in international reading literacy studies : a text analytic study of three English and Finnish texts used in the PISA 2000 reading texts
Tallennettuna:
Ulkoasu |
350, [2] sivua : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Institute for Educational Research, University of Jyväskylä,
2007
|
Opinnäyte | Väitöskirja Jyväskylän yliopisto |
Sarja | Research reports / Institute for Educational Research, 21. Tutkimuksia / Koulutuksen tutkimuslaitos, ISSN 1455-447X; 21. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (University Printing House) |
Lisätiedot | Inga Arffman |
ISBN |
978-951-39-2907-7 nidottu |
Hae kokoteksti |