Kohti koulua : kielellisten, matemaattisten ja motivationaalisten valmiuksien kehitys
Finna-arvio
Kohti koulua : kielellisten, matemaattisten ja motivationaalisten valmiuksien kehitys
Tallennettuna:
Muut nimekkeet |
Kielellisten, matemaattisten ja motivationaalisten valmiuksien kehitys |
---|---|
Ulkoasu |
187 sivua : kuvitettu ; 21 cm |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Huomautukset |
Minna M. Hannulan ensisijainen nimenmuoto Minna Hannula-Sormunen. |
Julkaisija |
Turku :
Turun yliopisto,
2006
|
Sarja | Julkaisusarja / Turun yliopiston kasvatustieteiden tiedekunta, A, Tutkimuksia, ISSN 0359-8829; 205. Turun yliopiston kasvatustieteiden tiedekunta, Julkaisusarja A, Tutkimuksia, 205. Turun yliopiston kasvatustieteiden tiedekunnan julkaisuja, 205. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Painosalama) |
Lisätiedot | Janne Lepola & Minna M. Hannula (toim.) |
ISBN |
9789512931705 nidottu 951-29-3170-2 nidottu |
Standarditunnukset |
A1223799 |
Kontrolloimaton nimeke |
Huomio lasten taitoihin ennen kouluikää Kielellisten valmiuksien yhteys oppimismotivaation kehittymiseen 5-8-vuotiailla Mikä selittää kuullun ja luetun ymmärtämisen taitojen kehitystasoa? Lukutaidon ja lukemisvaikeuden ennustajat : nopea nimeäminen, äännetietoisuus ja kirjaintietoisuus Matemaattisten taitojen kehittyminen esi- ja alkuopetuksen aikana : mitkä tekijät ennakoivat aritmeettisten taitojen kehitystä? Katsotaanpas kuinka monta jalkaa tällä toukalla on! : lapsen ohjaaminen lukumäärien havaitsemiseen ja käsittelemiseen Kielellisten, matemaattisten ja motivationaalisten valmiuksien kehitys |
Hae kokoteksti |