Teacher education, school effectiveness and improvement : a study of academic and professional qualification on teachers' job effectiveness in Nigerian secondary schools
Teacher education, school effectiveness and improvement : a study of academic and professional qualification on teachers' job effectiveness in Nigerian secondary schools
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
Myös verkkoaineistona xv, 240, [3] sivua : kuvitettu ; 22 cm |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Julkaisija |
Helsinki :
University of Helsinki,
2006
|
Opinnäyte | Väitöskirja Helsingin yliopisto |
Sarja | Research report / University of Helsinki, Department of Applied Sciences of Education, 275. Tutkimuksia / Helsingin yliopiston soveltavan kasvatustieteen laitos, ISSN 1795-2158; 275. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Yliopistopaino) |
Lisätiedot | Nwachukwu Prince Ololube |
ISBN |
952-10-2993-5 nidottu 952-10-2994-3 PDF |
Hae kokoteksti |