Kaupallinen ystävällisyys : sosiaalinen vuorovaikutus päivittäistavarakaupan lähimyymälän kilpailuetuna
Kaupallinen ystävällisyys : sosiaalinen vuorovaikutus päivittäistavarakaupan lähimyymälän kilpailuetuna
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
131, [2] sivua : kuvitettu ; 30 cm |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Huomautukset |
Yrittäjyyden ja liiketoimintaosaamisen tutkimuksen vahvistaminen -hanke. |
Julkaisija |
Mikkeli :
Helsingin kauppakorkeakoulu, pienyrityskeskus,
2006
|
Opinnäyte | Pro gradu -työ : Helsingin kauppakorkeakoulu, 2005 |
Sarja | Publications / Helsinki School of Economics, Mikkeli Business Campus, N, 46. Mikkeli Business Campus publications / Helsinki School of Economics, N, ISSN 1458-5383; 46. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | ([Helsinki] : HSE Print) |
Lisätiedot | Sirkku Rekola |
ISBN |
951-791-990-5 nidottu |
Kontrolloimaton nimeke |
Sosiaalinen vuorovaikutus päivittäistavarakaupan lähimyymälän kilpailuetuna Yrittäjyyden ja liiketoimintaosaamisen tutkimuksen vahvistaminen -hanke |
Hae kokoteksti |