Spontaneous focusing on numerosity in the development of early mathematical skills
Spontaneous focusing on numerosity in the development of early mathematical skills
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
51, [63] s. : kuvitettu ; 25 cm |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 5 eripainosta. Tekijän ensisijainen nimenmuoto Minna Hannula-Sormunen. |
Julkaisija |
Turku :
Turun yliopisto,
2005
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Turun yliopisto |
Sarja | Turun yliopiston julkaisuja, Sarja B, Humaniora, ISSN 0082-6987; osa 282. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Painosalama) |
Lisätiedot | by Minna M. Hannula |
ISBN |
951-29-2857-4 nidottu |
Hae kokoteksti |