Four essays studying the effects of customization and market environment on the business success of online newspapers in Finland
Four essays studying the effects of customization and market environment on the business success of online newspapers in Finland
Sparad:
Genre | |
---|---|
Fysisk beskrivning |
79, [90] sivua : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona Myös verkkoaineistona |
Språk |
engelska |
Originalverkets språk |
engelska |
Språk i abstract |
finska |
Förlag |
[Helsinki] :
Helsinki School of Economics,
2004
|
Lärdomsprov | Väitöskirja Helsingin kauppakorkeakoulu |
Serie | Acta Universitatis oeconomicae Helsingiensis, A, ISSN 1237-556X; 242. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Tillverkare | (HeSe print) |
Mer information | Teemu Santonen |
Verkkoaineisto (PDF) |
951-791-879-8 |
ISBN |
951-791-878-X nidottu |
Hämta fulltext |