Four essays studying the effects of customization and market environment on the business success of online newspapers in Finland
Four essays studying the effects of customization and market environment on the business success of online newspapers in Finland
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
79, [90] sivua : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona Myös verkkoaineistona |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Julkaisija |
[Helsinki] :
Helsinki School of Economics,
2004
|
Opinnäyte | Väitöskirja Helsingin kauppakorkeakoulu |
Sarja | Acta Universitatis oeconomicae Helsingiensis, A, ISSN 1237-556X; 242. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (HeSe print) |
Lisätiedot | Teemu Santonen |
Verkkoaineisto (PDF) |
951-791-879-8 |
ISBN |
951-791-878-X nidottu |
Hae kokoteksti |