Voiko käärme kompastua? : opettajan tiedonhallintataitojen opas
Finna-arvio
Voiko käärme kompastua? : opettajan tiedonhallintataitojen opas
Tallennettuna:
Muut nimekkeet |
Opettajan tiedonhallintataitojen opas |
---|---|
Ulkoasu |
260 sivua : kuvitettu ; 22 cm |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Huomautukset |
Tekijät: Leena Aaltonen ja muita |
Julkaisija |
Helsinki :
BTJ Kirjastopalvelu,
2003
|
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Saarijärvi : Gummerus) |
Lisätiedot | Liisa Niinikangas, toim. ; [piirrokset: Hannu Kesola] |
ISBN |
951-692-550-2 pehmeäkantinen |
Kontrolloimaton nimeke |
Häiriögeneraattoreita ja vennen keikuttajia Uudet opetussuunnitelmat ja tiedonhallintataidot Tiedonhallintataitojen opetus houkuttelee opettajia yhteistyöhön Opetussuunnitelmatyön tuloksia Lempäälästä Tiedonhallintataitojen opettaminen ja koulukirjasto - esimerkkinä Olarin koulu ja lukio Matinkylän koulun tiedonhallintataitojen opetussuunnitelma40 Oppimistehtävän kirjallinen raportointi - millaisesta kokonaisprosessista onkaan kyse? Tavoitteena tiedonhakutaitoinen koululainen - kirjaston, koulujen ja päivähoidon yhteistyö Valkeakoskella Hakulausekkeet hukassa? : matka noviisista aloittelijaksi Saako opettaja kompastua eli mikä voi mennä pieleen? Oppimispolkuni luokanopettajasta koulukirjasto-opettajaksi Vinkkejä tiedonhallintataitojen opettamiseen Tiedonhausta tiedonhallintataitoihin - erään yhdeksännen luokan ja heidän opettajansa oppimispolkuja Tiedonhaun työkalupakki Mitä opettajan tulee tietää tekijänoikeudesta? Tutkivan oppimisen prosessin kulku - jäsennys opettajalle Opetusesimerkkejä Patamäen koulussa lukuvuodelta 2002-2003 Tiedonhallintatidot alkuopetuksessa Omien luokkakirjojen teko alakoulussa Oma eläinkirja - tiedonhallintataitojen projekti 2.-luokkalaisille Taiteen tarkastelu alkaa ihmetyksestä (kolmas luokka) Missä pöllö nukkuu päiväunet? : tutkivan oppimisen projekti neljännellä luokalla Kids-verkko-oppimisympäristössä Neljännen luokan taideprojekti Viidennen luokan historiaprojektin toteutus ja arviointia Feelings eli tunteiden voima oppimisessa Seitsemännen luokan matematiikan tunnilla kirjastossa etsimässä tietoa Kemia ja ympäristö (kahdeksas luokka) Kahdeksannen luokan metsäprojekti Lukion maantiedon kurssin tutkielma Oppiminen alkaa ihmetyksestä Tiedonhallintataitojen opettajan oppaan lukijalle ja toivottavasti käytäntöön soveltajalle Opettajan tiedonhallintataitojen opas |
Hae kokoteksti |