Kuullun ja luetun tekstin ymmärtämisstrategiat ja -vaikeudet peruskoulun kolmannella ja yhdeksännellä luokalla
Kuullun ja luetun tekstin ymmärtämisstrategiat ja -vaikeudet peruskoulun kolmannella ja yhdeksännellä luokalla
Tallennettuna:
Ulkoasu |
114, [21] sivua : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
2003.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto |
Sarja | Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625; 218. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Esko Holopainen |
ISBN |
951-39-1452-6 nidottu |
Hae kokoteksti |