Strateginen suuntautuminen, markkinointi ja menestyminen : tutkimus eri kehitysvaiheissa olevista pienistä ja keskisuurista lihanjalostusalan yrityksistä
Finna-arvio
Strateginen suuntautuminen, markkinointi ja menestyminen : tutkimus eri kehitysvaiheissa olevista pienistä ja keskisuurista lihanjalostusalan yrityksistä
Tallennettuna:
Ulkoasu |
93 sivua : kuvitettu ; 30 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Julkaisija |
Helsinki :
Helsingin yliopisto,
2003.
|
Sarja | Selvityksiä / Helsingin yliopisto, taloustieteen laitos, ISSN 1455-8211; nro 18. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Leena Erälinna ja Saara Hyvönen |
ISBN |
952-10-0955-1 nidottu |
Hae kokoteksti |