Ei ole muuta tietä kuin itseni ymmärtämisen kautta eteneminen : tutkivan opettajan identiteetti kahden opettajan jaettuna kokemuksena
Finna-arvio
Ei ole muuta tietä kuin itseni ymmärtämisen kautta eteneminen : tutkivan opettajan identiteetti kahden opettajan jaettuna kokemuksena
Tallennettuna:
Ulkoasu |
142, [3] sivua : kuvitettu ; 21 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Tuope,
1999
|
Sarja | Journal of teacher researcher, ISSN 1238-4631; 1999, 2. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Jyväskylän yliopistopaino) |
Lisätiedot | Salla Riitahuhta |
ISBN |
952-5066-18-5 nidottu |
Hae kokoteksti |