Kvinnan som medel för marknadsföringsåtgärder : en kvinnorättslig studie av reklamens kvinnobild och jämställdheten mellan könen
Kvinnan som medel för marknadsföringsåtgärder : en kvinnorättslig studie av reklamens kvinnobild och jämställdheten mellan könen
Tallennettuna:
Ulkoasu |
IV, 121, [12] sivua : kuvitettu ; 21 cm |
---|---|
Kieli |
ruotsi |
Alkuteoksen kieli |
ruotsi |
Julkaisija |
Helsingfors :
Helsingfors universitet,
1996.
|
Opinnäyte | Lisensiaatintyö : Helsingin yliopisto, yksityisoikeuden laitos |
Sarja | Helsingin yliopiston yksityisoikeuden laitoksen julkaisuja, ISSN 0788-8007; 48. |
Luokitus |
Julkisoikeus. Valtio-oikeus. Valtiosääntöoikeus. Perusoikeudet. Kansalaisoikeudet. Ihmisoikeudet (udkf 342) Kauppaoikeus. Yhtiöoikeus (udkf 347.7) Sukupuolitutkimus. Sukupuoliroolit (udkf 305) Mainonta. Tiedotus. Suhdetoiminta (udkf 659) Julkis- ja hallinto-oikeus (ykl 33.2) Sukupuolten ja seksuaalisten ryhmien asema yhteiskunnassa (ykl 32.3) Mainonta (ykl 69.35) |
Aiheet | |
Lisätiedot | Katarina Petrell |
ISBN |
951-45-7441-9 nidottu |
Hae kokoteksti |