Frankfurtin koulun tieteenteoreettisesta ja metodologisesta merkityksestä kasvatustieteelliselle teorianmuodostukselle = tThe theoretical and methodological significance of the Frankfurt School to the theory of education
Finna-recension
Frankfurtin koulun tieteenteoreettisesta ja metodologisesta merkityksestä kasvatustieteelliselle teorianmuodostukselle = tThe theoretical and methodological significance of the Frankfurt School to the theory of education
Sparad:
Fysisk beskrivning |
54, [14] sivua ; 21 cm |
---|---|
Språk |
finska |
Språk i abstract |
engelska |
Förlag |
Oulu :
Oulun yliopiston kasvatustieteiden tiedekunta,
1993.
|
Serie | Oulun yliopiston kasvatustieteiden tiedekunnan tutkimuksia, ISSN 0358-7231; 91. |
Klassifikation | |
Ämnen | |
Mer information | Saila Anttonen |
ISBN |
951-42-3651-3 nidottu |
Hämta fulltext |