Frankfurtin koulun tieteenteoreettisesta ja metodologisesta merkityksestä kasvatustieteelliselle teorianmuodostukselle = tThe theoretical and methodological significance of the Frankfurt School to the theory of education
Finna-arvio
Frankfurtin koulun tieteenteoreettisesta ja metodologisesta merkityksestä kasvatustieteelliselle teorianmuodostukselle = tThe theoretical and methodological significance of the Frankfurt School to the theory of education
Tallennettuna:
Ulkoasu |
54, [14] sivua ; 21 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Julkaisija |
Oulu :
Oulun yliopiston kasvatustieteiden tiedekunta,
1993.
|
Sarja | Oulun yliopiston kasvatustieteiden tiedekunnan tutkimuksia, ISSN 0358-7231; 91. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Saila Anttonen |
ISBN |
951-42-3651-3 nidottu |
Hae kokoteksti |