Kotimainen tunnettu tuotemerkki vastaan ulkomainen tuntematon tuotemerkki
Finna-arvio
Kotimainen tunnettu tuotemerkki vastaan ulkomainen tuntematon tuotemerkki
Tallennettuna:
Ulkoasu |
22, [9] sivua : kuvitettu ; 25 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Huomautukset |
Kansinimeke: Kotimaisuuden vaikutus vihannessäilykkeen valintaan myymälässä. |
Julkaisija |
Eura :
Pyhäjärvi-instituutti,
1993.
|
Sarja | Pyhäjärvi-instituutin julkaisuja, ISSN 0789-922X; 7. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Kaisa Mehl, Tuula Haverinen |
ISBN |
952-9682-06-9 nidottu |
Kontrolloimaton nimeke |
Kotimaisuuden vaikutus vihannessäilykkeen valintaan myymälässä |
Hae kokoteksti |