Dynaaminen psykologia ja kasvatustutkimus : persoonallisuus- ja kehitysteoriasta lähtökohtia pedagogisen toiminnan teoriaan? = Dynamic psychology and educational research : do the personality and development theories provide any foundations for the theory of pedagogical action?
Finna-arvio
Dynaaminen psykologia ja kasvatustutkimus : persoonallisuus- ja kehitysteoriasta lähtökohtia pedagogisen toiminnan teoriaan? = Dynamic psychology and educational research : do the personality and development theories provide any foundations for the theory of pedagogical action?
Tallennettuna:
Ulkoasu |
182, [7] sivua : kuvitettu ; 21 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Julkaisija |
Oulu :
Oulun yliopiston kasvatustieteiden tiedekunta,
1992.
|
Sarja | Oulun yliopiston kasvatustieteiden tiedekunnan tutkimuksia, ISSN 0358-7231; 85. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Timo Latomaa |
ISBN |
951-42-3407-3 nidottu |
Hae kokoteksti |