Lastentarhanopettajat ja vanhemmat kouluun lähtövaiheessa olevien lasten kehittymisedellytysten sekä -ennusteen arvioitsijana : varhaisdiagnostinen seuranta- ja ennustetutkimus. Osa 2, Kehityksen arviointimenetelmien ominaisuudet ja kyky heijastaa lasten kehityspiirteitä päivähoidosta kouluun
Lastentarhanopettajat ja vanhemmat kouluun lähtövaiheessa olevien lasten kehittymisedellytysten sekä -ennusteen arvioitsijana : varhaisdiagnostinen seuranta- ja ennustetutkimus. Osa 2, Kehityksen arviointimenetelmien ominaisuudet ja kyky heijastaa lasten kehityspiirteitä päivähoidosta kouluun
Sparad:
Genre | |
---|---|
Fysisk beskrivning |
81, [44] sivua : kuvitettu ; 30 cm |
Språk |
finska |
Originalverkets språk |
finska |
Förlag |
[Jyväskylä] :
[Jyväskylän kaupunki],
[1991]
|
Lärdomsprov | Lisensiaatintyö : Jyväskylän yliopisto, psykologian laitos |
Serie | Sosiaalikeskuksen julkaisusarja / Jyväskylän kaupunki, ISSN 0785-0492; 1991, 5. |
Klassifikation |
Kehityspsykologia. Persoonallisuuden psykologia. Vertaileva psykologia. Ikäkausipsykologia. (udkf 159.92) Lastenhuolto. Lastensuojelu. Päivähoito. Nuortenhuolto (udkf 364-053.2) Peruskoulu. Lukio (udkf 373) udkf 372.367 udkf 371.26 udkf 37.015.3 Dagvård. (ykl 37.41) Grundskolor (ykl 38.52) Barn- och ungdomspsykologi (ykl 14.61) |
Ämnen | |
Mer information | Terttu Mäkinen |
ISBN |
951-9164-79-0 nidottu |
Hämta fulltext |