Kontekstuaalinen lähestymistapa matematiikan opetukseen ja oppimiseen = A contextual approach to the teaching and learning of mathematics. 1. osaraportti = Part 1, Oppilaiden reaalimaailman kokemuksia ja ratkaisukeinoja hyödyntävän ja kehittävän opetusratkaisun teoreettista hahmottelua sekä ensimmäisen opetuskokeilun tulokset = Outlining a teaching strategy that makes use of pupils' real world experiences and strategies, and the results of the first teaching experiment of the project
Finna-arvio
Kontekstuaalinen lähestymistapa matematiikan opetukseen ja oppimiseen = A contextual approach to the teaching and learning of mathematics. 1. osaraportti = Part 1, Oppilaiden reaalimaailman kokemuksia ja ratkaisukeinoja hyödyntävän ja kehittävän opetusratkaisun teoreettista hahmottelua sekä ensimmäisen opetuskokeilun tulokset = Outlining a teaching strategy that makes use of pupils' real world experiences and strategies, and the results of the first teaching experiment of the project
Tallennettuna:
Ulkoasu |
122, [13] sivua : kuvitettu ; 21 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Julkaisija |
Oulu :
[Oulun yliopisto],
1990.
|
Sarja | Oulun yliopiston kasvatustieteiden tiedekunnan tutkimuksia, ISSN 0358-7231; 67. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Tapio Keranto |
ISBN |
951-42-2934-7 nidottu |
Hae kokoteksti |