Probleemakentät matematiikan opetuksessa ja niiden yhteys opetuksen ja oppilaiden motivaation kehittämiseen. Osa 1, Teoreettinen tausta ja tutkimusasetelma
Finna-arvio
Probleemakentät matematiikan opetuksessa ja niiden yhteys opetuksen ja oppilaiden motivaation kehittämiseen. Osa 1, Teoreettinen tausta ja tutkimusasetelma
Tallennettuna:
Ulkoasu |
105 sivua : kuvitettu ; 21 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Huomautukset |
Osa 2 ilm. nimellä: Probleemakentät matematiikan opetuksessa. Osa 2 : Opettajankouluttajien käsityksiä probleemanratkaisun opettamisesta matematiikassa / Erkki Pehkonen. |
Julkaisija |
Helsinki :
[Helsingin yliopisto],
1990.
|
Sarja | Tutkimuksia / Helsingin yliopiston opettajankoulutuslaitos, ISSN 0359-4203; 86 |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Erkki Pehkonen, Bernd Zimmermann |
ISBN |
951-45-5498-1 nidottu |
Kontrolloimaton nimeke |
Probleemakentät matematiikan opetuksessa |
Hae kokoteksti |