Merkitys opettamisen ja oppimisen näkökulmasta : Wittgensteinin myöhäisfilosofian ja pragmatismin valossa
Merkitys opettamisen ja oppimisen näkökulmasta : Wittgensteinin myöhäisfilosofian ja pragmatismin valossa
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
[10], 249 s. : kuvitettu ; 25 cm |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Huomautukset |
Väitösk. lisäksi 1 irtol. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Jyväskylän yliopisto,
1989.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, 1989 |
Sarja | Jyväskylä studies in education, psychology and social research, ISSN 0075-4625; 69. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Juhani Aaltola |
ISBN |
951-680-086-6 nidottu |
Hae kokoteksti |