Learning to co-operate : a case-study evaluation of the informal self-study and joint planning seminar related to the implementation of the first national assessment of teaching in the comprehensive school in Finland = Case study-tyyppinen arviointi peruskoulun tilannekartoitus I:een liittyvästä itseopiskelu- ja yhteissuunnitteluseminaarista
Finna-arvio
Learning to co-operate : a case-study evaluation of the informal self-study and joint planning seminar related to the implementation of the first national assessment of teaching in the comprehensive school in Finland = Case study-tyyppinen arviointi peruskoulun tilannekartoitus I:een liittyvästä itseopiskelu- ja yhteissuunnitteluseminaarista
Tallennettuna:
Ulkoasu |
[2], IX, 51, [1] sivua : kuvitettu ; 30 cm |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Seloste. Sarjalla myös engl. nimeke. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
Kasvatustieteiden tutkimuslaitos,
[1982]
|
Sarja | Kasvatustieteiden tutkimuslaitoksen julkaisuja, ISSN 0448-0953; 327. |
Luokitus | |
Valmistaja | ([1983]) |
Lisätiedot | Sauli Takala |
ISBN |
951-678-852-1 nidottu |
Kontrolloimaton nimeke |
Case study-tyyppinen arviointi peruskoulun tilannekartoitus I:een liittyvästä itseopiskelu- ja yhteissuunnitteluseminaarista |
Hae kokoteksti |