Peer-assisted leadership -menetelmä rehtorikoulutuksessa : erään koulutusprosessin taustakontekstin kuvaus, teoreettiset perusteet sekä toteutuksen ja vaikuttavuuden arviointi
Peer-assisted leadership -menetelmä rehtorikoulutuksessa : erään koulutusprosessin taustakontekstin kuvaus, teoreettiset perusteet sekä toteutuksen ja vaikuttavuuden arviointi
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
260, [11] sivua : kuvitettu ; 21 cm |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
englanti |
Julkaisija |
Helsinki :
Helsingin yliopiston opettajankoulutuslaitos,
2000.
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Helsingin yliopisto |
Sarja | Tutkimuksia / Helsingin yliopiston opettajankoulutuslaitos, ISSN 0359-4203; 213. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Lisätiedot | Atso Taipale |
ISBN |
951-45-9345-6 nidottu |
Hae kokoteksti |