Etnografia metodologiana : lähtökohtana koulutuksen tutkimus
Finna-arvio
Etnografia metodologiana : lähtökohtana koulutuksen tutkimus
Tallennettuna:
Ulkoasu |
283 sivua : kuvitettu ; 21 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Huomautukset |
Osa artikkeleista julkaistu aiemmin Naistutkimus-lehdessä. |
Julkaisija |
Tampere :
Vastapaino,
2007.
|
Luokitus |
udkx 001.8 udkx 001.891 udkx 30 udkx 303.683 udkx 316.4 udkx 37 udkx 37.012 udkx 37.012.8 udkx 39 udkx 39.001 udkx 39:001.891:303 Yhteiskuntatieteiden tutkimusmenetelmät. Yhteiskuntatieteiden metodologia (udkf 303) Kulttuurisosiologia. Kulttuuriantropologia. Sosiaaliantropologia (udkf 316.7) Kasvatus. Opetus. Koulutus (udkf 37) Tiedeoppi. Tieteenfilosofia (ykl 16.7) Yleinen yhteiskuntatiede (ykl 30) ykl 30.01 ykl 38.01 Kansatiede. Kulttuuriantropologia (ykl 49) Tietoteoria. Tiedeoppi (ykl 16) |
Aiheet | |
Lisätiedot | Sirpa Lappalainen ... [ja muita] (toim.) |
Sisältö/kappaleet | 10 tietuetta |
Verkkoaineisto (PDF) |
978-951-768-267-1 |
ISBN |
978-951-768-201-5 pehmeäkantinen |
Standarditunnukset |
EAN 9789517682015 A1153869 |
Kontrolloimaton nimeke |
Etnografia, haastattelu ja (valta)positiot Etnografinen kirjoittaminen Etnografisesta haastattelusta etnografiseen analyysiin Etnografisesta tietämisestä Havainnoinnista kirjoitukseksi Johdanto : mikä ihmeen etnografia Kenttä, kirjoittaminen, analyysi - yhteenkietoutumia Koulun arkea tutkimassa : kokemuksia kollektiivisesta etnografiasta Monimediaisuuden äärellä Rajamaalla : etnografinen tarina kenttätyöstä lasten parissa Taustoja, lähtökohtia ja avauksia kouluetnografiaan |
Hae kokoteksti |