The use of context in pragmatic language comprehension in normally developing children and children with Asperger syndrome / high-functioning autism : an application of relevance theory
The use of context in pragmatic language comprehension in normally developing children and children with Asperger syndrome / high-functioning autism : an application of relevance theory
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
130, [75] sivu : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Tiivistelmän kieli |
suomi |
Huomautukset |
Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. |
Julkaisija |
Oulu :
University of Oulu,
2007
|
Opinnäyte | Väitöskirja : Oulun yliopisto, Humanistinen tiedekunta, Suomen kielen, informaatiotutkimuksen ja logopedian laitos, Logopedia |
Sarja | Acta Universitatis Ouluensis, Series B, Humaniora, ISSN 0355-3205; 80. Acta Universitatis Ouluensis, B, Humaniora, ISSN 0355-3205; 80. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Oulu University Press) |
Lisätiedot | Soile Loukusa |
Verkkoaineisto |
978-951-42-8578-3 |
Järjestelmävaatimukset |
Internet-yhteys; WWW-selain; Adobe Reader |
ISBN |
978-951-42-8577-6 pehmeäkantinen 978-951-42-8578-3 PDF |
Kontrolloimaton nimeke |
An application of relevance theory |
Hae kokoteksti |