Opettaja ja aine 2000 : ainedidaktiikan symposiumi 4.2.2000. Osa 2
Finna-arvio
Opettaja ja aine 2000 : ainedidaktiikan symposiumi 4.2.2000. Osa 2
Tallennettuna:
Genre | |
---|---|
Ulkoasu |
xxi, 468-823 s. : kuvitettu ; 21 cm |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Tiivistelmän kieli |
eng swe |
Huomautukset |
Osa tekstistä ruotsiksi ja englanniksi |
Julkaisija |
Helsinki :
Helsingin yliopiston opettajankoulutuslaitos,
2000
|
Sarja | Tutkimuksia / Helsingin yliopiston opettajankoulutuslaitos, ISSN 0359-4203; 225. |
Luokitus | |
Aiheet | |
Valmistaja | (Hakapaino) |
Lisätiedot | Irina Buchberger (toim.) |
Sisältö/kappaleet | 5 tietuetta |
ISBN |
951-45-9359-6 pehmeäkantinen |
Kontrolloimaton nimeke |
Korkeakouluopettajillekin mediapassi? : esimerkkitapauksena Helsingin kauppakorkeakoulun kieltenopettajien täydennyskoulutushanke Tieto- ja viestintätekniikka matemaattisten aineiden opettajankoulutuksessa Verkko toimintaympäristönä : käyttäjät verkko-opetuksen suunnittelun polttopisteessä Verkko-opetus ja oppimateriaalit : suunnittelun ja arvioinnin periaatteiden monitasomalli Yhteistyön edistäminen multimedian ja internetin avulla eurooppalaisissa kouluissa ja opettajankoulutuksessa Globe-ohjelman kotisivusto ympäristötietoisuuden edistäjänä Future learning environment yhteisöllisen suunnittelun tukena Ympäristökasvatuksen cd-rom -opiskeluohjelma globus opettajankoulutuksessa Multimediaa maastossa : osana luokanopettajien kenttäkurssia Musiikki esiopetuksessa Miksi ja miten ympäristö-oppia ala-asteella? Kohti merkityspainotteista lukemaan oppimista Minä, kommunikaatio ja kulttuuri : Turun normaalikoulun viestintä- ja kirjallisuuskokeilu VIKIn toiminnan raportointia Upper secondary school Sloyd reaches the 21st century Havukosken koulun opettajien tiimityö taidekasvatuksessa Rakkaudellinen lyriikan kouluopetus Internetin käyttö kemian opiskelussa : neljä tapaustutkimusta peruskoulun yläasteella ja lukiossa Tuhat sanaa vai yksi kuva? : kuinka lukion ensimmäisen uskonnonkurssin opiskelijat tulkitsivat Magnus Enckellin kuvataideteosta Poika ja pääkallo Koulumenestys ja ongelmanratkaisukyky matematiikassa Miljöfostran i skolan : hur syns den idag ur 15-åriga elevers perspektiv? Elämänkatsomustieto ja Ludwig Wittgenstein Kertomisen ja metaforan hurma : kasvatustieteellisen tutkimuksen uudet suunnat Opettaja, aine ja kudelma : käsityötaidot tutkimisen haasteena |
Hae kokoteksti |